Історія закладу освіти

/Files/images/школа 1.jpg/Files/images/школа 3.jpg/Files/images/школа 2.jpg

Різних шкіл у країні є надзвичайно багато, розташованих у містах і селах, у великих багатоповерхових та малих одноповерхових будинках, однак у долі кожної людини є одна з них - своя, неповторна, рідна школа.

В затишному, мальовничому куточку нашого міста розташувався загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №15. Він невеличкий, чепурний, багатий своїми людьми і традиціями. Це навчальний заклад, що має свою цікаву історію, певні здобутки та власний почерк. Школа живе, бо в ній вирує різнобарвне, цікаве дитяче життя.

Дата заснування закладу – 10 жовтня 1953 року.

Важливі події в житті людини завжди підтверджуються документально. Народження дитини - свідоцтвом про народження, народження школи – першим наказом. Відповідно до наказу від 10 жовтня 1953 року № 01 Стрєльцова Меланія Матвіївна була призначена директором школи № 15.

На початку 60-х років ХХ століття був побудований спортивний зал, на той час і сьогодні - кращий в місті. За ініціативою Красюк Ольги Сазонівни почали збирати матеріали для створення шкільного музею імені Аркадія Гардара. В школі був найкращий духовий оркестр, без музичного супроводу якого не проходило ні одне свято.

В 70-ті роки ХХ століття життя школи бурлить. В 1971 році повноваження директора приймає молодий, енергійний Буслов Юрій Олександрович – фізик за фахом, але лірик за станом душі, пристрасно закоханий у музику. Починається будівництво шкільної їдальні, відкривається автоклас зі своїми мотоциклами та автомобілем.

Сьогодні школа – наш дім, зітканий з проміння радості, любові та веселкових мрій, що зігріває цілі покоління . Це храм добра, утвердження надій. Адміністрація закладу та педагогічний колектив дбають про те, щоб заклад був школою радості для учня, школою творчості для вчителя, школою спокою для батьків.

Кредо закладу: “Якісна освіта – ключ до успіху наших учнів“.

Цілеспрямована робота школи неможлива без вмілого керманича, Кравченка Бориса Євгенійовича - енергійного, працелюбного, вольового директора.

"Педагогічна ідея - це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше в шкільному житті - колективна дослідницька робота", - писав В.О. Сухомлинський.

Важливе те, чому навчають у школі, а ще важливіше те, як навчають.

Саме учитель створює атмосферу, котра може надихати учня або руйнувати його впевненість у собі, заохочувати або приглушувати інтереси, розвивати чи ігнорувати здібності, творчі задатки, полегшувати успіхи чи заважати їм.

Пріоритетним напрямком роботи наших вчителів є створення системи пошуку та моніторингу розвитку обдарованих учнів, сприятливих умов їх навчання й виховання.

В.О.Сухомлинський зазначав, що творчість учнів починається з творчості педагогічного колективу.

Вчителі закладу використовують різні види робіт з розвитку здібностей школярів, враховують індивідуальні особливості учня, формують і підтримують позитивні мотиви, залучають до активної діяльності .У роботі з обдарованими дітьми прагнуть не стільки до того, щоб передати певну сукупність знань, скільки допомогти учням робити самостійні висновки і відкриття.

Всебічний розвиток обдарувань школярів здійснюється не тільки в ході навчальної діяльності, а й під час проведення міських, обласних олімпіад , конкурсів , фестивалів, змагань. За останні декілька років зріс рейтинг участі учнів школи в міських олімпіадах з базових предметів. Школярі займають призові місця на предметних олімпіадах, різноманітних конкурсах, водночас поглиблюючи знання з предметів, розвиваючи інтелектуальні та творчі здібності, ерудицію та вміння спілкуватись.

Отже, загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №15 має свій статус та власне обличчя. А педагогічний колектив сумлінною працею наповнює його життя глибоким змістом, новизною, здійснює реалізацію пріоритетних напрямів сучасної освіти.

Автор: Світлана Чубова

Кiлькiсть переглядiв: 87

Коментарi

  • Виталий Рубинфельд

    2017-01-03 00:11:10

    В начале 1954 года я пришёл во 2б класс и в 1963г. закончил школу. Мы были первыми одиннадцатиклассниками. Нас было совсем мало, всего 28 человек и нас уже очень мало осталось в живых...Но это мы начинали всё, чем гордится школа сейчас. А ещё на левой стене в фойе школы был стенд выпускников-медалистов и там висел портрет моей младшей сестры-Лены......

  • Виталий Рубинфельд

    2017-01-03 00:09:39

    В начале 1954 года я пришёл во 2б класс и в 1963г. закончил школу. Мы были первыми одиннадцатиклассниками. Нас было совсем мало, всего 28 человек и нас уже очень мало осталось в живых...Но это мы начинали всё, чем гордится школа сейчас. А ещё на левой стене в фойе школы был стенд выпускников-медалистов и там висел портрет моей младшей сестры-Лены...