Відповідальна за розділ: заступник директора з навчально-виховної роботи Чубова С.В.
«Школа – тонкий і чутливий музичний інструмент, який творить мелодію людської гармонії, що впливає на душу кожного вихованця, але творить лише тоді, коли цей інструмент добре настроєний, а настроює його особистість педагога, вихователя», - стверджував наш земляк, видатний педагог В.О.Сухомлинський.
Учитель… Перший крок в стінах школи, перший незнайомий, але люблячий і вимогливий погляд, перше слово, перший урок, перша оцінка. Життя кожної людини складається по-різному, але зустріч з першим учителем залишається в пам’яті назавжди.
Доля дарує кожному свого Учителя. Так, саме Учителя — з великої букви, який назавжди стане частиною життя, пройде через роки, надихаючи на добро.
Цей учитель, щиро закохавши у свій предмет, стане другом і порадником, прикладом у будь-якій ситуації. Він буде завжди поруч: у радості й біді, у ваганнях і прийнятті важливих рішень.
Нелегкою, але такою важливою дорогою знань школярів нашого закладу ведуть талановиті та досвідчені 40 вчителів. У школі також працює практичний психолог та шкільний бібліотекар.
Серед них:
учителів вищої категорії – 22, вищу категорію має і практичний психолог,
учителів першої категорії – 9, першу категорію має також шкільний бібліотекар, учителів другої категорії – 2, спеціалістів – 5, мають 9 тарифний розряд – 2.
Вчителі школи мають педагогічні звання:«вчитель-методист » - 2, «практичний психолог-методист»- 1, «старший учитель» - 11.
Нагороджені: Знаком «Відмінник освіти України» - 2, Грамотою Міністерства освіти і науки України – 1, Подякою управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації –5, Почесною грамотою управління освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації – 4.
Одним із основних завдань системи національної освіти суверенної України є формування творчо активної, всебічно розвинутої особистості.
Саме особистість в центрі уваги і роботи всього педколективу. Навчально-виховний процес будується на засадах педагогіки співробітництва. У виховному процесі школи, крім педагогів, беруть участь батьки, працюючи в класних та загальношкільних батьківських комітетах.
«Дитина... мов чиста книга, і ми, батьки, вчителі, повинні серйозно замислитися: що ми напишемо в цій книзі життя? Чи стане кожна її сторінка важливою та цікавою, чи залишиться чернеткою з покресленими й заплямованими сторінками?.. Чи завалимо ми її чисту, відкриту душу сміттям і брудом, брутальністю й злобою, чи наповнимо красою, теплом, любов’ю?», - писав В.О. Сухомлинський.
Педагоги нашого закладу,використовуючи інтерактивні технології, спонукають учнів до активного учіння й конструювання власних знань, навчають критично мислити й ефективно здобувати знання, підвищують інтерес до навчання, розвивають в учнів творчий підхід до виконання завдань, опановують нові знання.
В.О.Сухомлинський зазначав, що творчість учнів починається з творчості педагогічного колективу.
Вчителі закладу використовують різні види робіт з розвитку здібностей школярів, враховують індивідуальні особливості учня, формують і підтримують позитивні мотиви, залучають до активної діяльності .У роботі з обдарованими дітьми прагнуть не стільки до того, щоб передати певну сукупність знань, скільки допомогти учням робити самостійні висновки і відкриття.
Педагогічний колектив закладу сумлінною працею наповнює його життя глибоким змістом, новизною, здійснює реалізацію пріоритетних напрямів сучасної освіти.
Автор: Світлана Чубова